Nejčastěji kladené otázky



Než vstoupíte do světa Connectica



Co je to virtuální operátor Connectica?

  • Virtuální operátor je takový operátor, který nemá vlastní technologické zázemí, ale užívá infrastruktury jiného operátora. Connectica užívá kvalitní a stabilní zázemí sítě T-Mobile a Vodafone a zajištuje všechny ostatní služby koncovým zákazníkům.
  • Více informací o dělení operátorů na trhu je dostupné pod následujícím odkazem

Jaké má pokrytí operátor Connectica?

  • Přehledná mapa pokrytí pro tarify v Síti T-Mobile je dostupná pod následujícím odkazem.
  • Přehledná mapa pokrytí pro tarify v síti Vodafone je dostupná pod následujícím odkazem. V současné době máme nabídku tarifů v síti Vodafone

Je nějaká stránka, kde je popsáno vše do podrobna o Connectica?

Jak mohu přenést své číslo ke Connectica?

  • Abyste přešli se svým číslem ke Connectica, musíte podat výpověď u svého současného operátora a získat ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), které nám předáte pro úspěšné dokončení přenosu čísla. Více informací o celém přenosu ČVOPu jsou dostupné zde

Jak podat výpověď u svého současného operátora??

  • Pro zíkání ČVOPu (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) je nutné podat výpověď u svého současného operátora. Můžete tak učinit u následujících operátorů následovně
  • Telefonica - Předplacená karta
    Zavolejte na linku *33.
  • Telefonica - Paušál
    Pošlete výpověď poštou na adresu společnosti Telefónica nebo navštivte jejich prodejnu.
  • T Mobile - Předplacená karta
    Zavolejte na linku *4603.
  • T Mobile - Paušál
    Pošlete výpověď poštou na adresu společnosti T Mobile nebo navštivte jejich prodejnu.
  • Vodafone - Předplacená karta
    Zavolejte na linku *077 (budete potřebovat heslo do hlasové samoobsluhy).
  • Vodafone - Paušál
    Zavolejte na linku *077 (budete potřebovat heslo do hlasové samoobsluhy).
    Pošlete výpověď poštou na adresu společnosti.
    Navštivte prodejnu společnosti Vodafone.

Do kdy dojde k přenosu tel. čísla?

  • Přenos čísla proběhne do čtyř pracovních dnů od data zadání.


Connectica ante portas



Jakou SIM používáte?

  • Nabízíme SIM karty o velikosti STANDARD. Staré dobré SIM jaké znáte. Pro potřeby máme také velikosti MICRO i NANO

Kdy a jak dostanu SIM kartu?

  • Po uskutečnění objednávky Vám přijdou všechny důležité informace spolu s potvrzením objednávky na Váš email. Samotnou SIM kartu Vám doručíme ihned po zaplacení volací jistiny.

Od kdy se platí za služby?

  • Za služby se platí ode dne aktivace SIM alikvotně. Dojde-li k aktivaci k 15 dni v měsíci (polovina měsíce), tak není účtován celý měsíc, ale jen 50% do konce měsíce.


V novém světě Connectica



Kolik stojí volání, sms, roaming, data a mezinárodní volání?

Co je to happy holiday roaming a roaming celý svět?

  • Happy holiday roaming je roaming, který je možno užívat ve státech Evropské unie
  • Roaming celý svět je roaming, který je možno užívat po celém světě a vztahuje se na něj Mezinárodní ceník volání
  • Podrobně bylo o roamingu napsáno našem blogu

Podporujete platby formou inkasa?

  • Ne, nepodporujeme. Možnost je v současné době implementována a bude dostupná později.

Jak mohu zaplatit za fakturu u fakturačního způsobu?

  • Jednodušše zašlete platbu na naše číslo účtu 2700314253 / 2010 a jako variabilní symbol uveďte Vaše číslo faktury.
    Faktury jsou vždy generovány počátkem měsíce za minulý měsíc.

Kolik stojí hovor, který přijmu?

  • Je to zadarmo.

Jak je účtované volání z T-Mobile nebo Vodafone do sítě Connectica?

  • Je to účtováno jako volání do cizí sítě, nikoliv do sítě T-Mobile nebo Vodafone.


Ostatní



Podporují Vaše SIM karty SIM toolkit?

  • Velmi nás to mrzí, ale nepodporují.

Můžeme být ve spojení s Connectica na sociálních sítích?

Connectica v médiích